Nog 7 weken en dan...... - Reisverslag uit Tholen, Nederland van Maja - WaarBenJij.nu Nog 7 weken en dan...... - Reisverslag uit Tholen, Nederland van Maja - WaarBenJij.nu

Nog 7 weken en dan......

Door: Maja

Blijf op de hoogte en volg Maja

02 Augustus 2014 | Nederland, Tholen

Op de kopaf nog 7 weken en dan vertrekken we voor ruim 6 maanden naar de andere kant van de wereld.
De tickets zijn geboekt, de eerste contacten met boeren zijn gelegd en onze eerste Great Walk is besproken.
We gaan nu aftellen, Jos heeft al vakantie en zal na de zomervakantie nog wat hand en spandeerden verrichten op school. Maja heeft nog 5 weken te gaan en kan zich daarna volledig richten op de laatste voorbereidingen voor de grote reis.

Was het eerst nog heel ver weg (de plannen zijn toch minstens 10 jaar geleden al geboren), komt het nu ineens wel erg dichtbij.

De grote lijnen staan nu vast maar daartussen hebben we nog zeeën van tijd om het land te verkennen. Gaandeweg onze reis zullen we ongetwijfeld dingen vastleggen, reserveren, plannen maar dat zien we daar wel.

De eerste week zijn we in Maleisië, we beginnen met 2 dagen Kuala Lumpur en dan met een gids naar Taman Negara. Dit is het oudste regenwoud ter wereld. Dan 6 maanden reizen door Nieuw Zeeland met veel wandelen en genieten van de natuur. Ook de laatste week van onze vakantie brengen we in Maleisië door, op een tropisch eiland met witte stranden en mooie palmbomen, nog even relaxen voor we weer het "normale" leven binnenstappen.

Maar eerst nog 49 nachtjes slapen.....

• 18 September 2014 - 16:45

Jan De Viet:

Goeie reis , maak er een onvergetelijke tijd van .

Groetjes Jan

• 20 September 2014 - 09:20

Henk En Agnes:

Hoi Jos en Maja,
    We wensen jullie een hele goede reis en veel genieten toe in Nieuw Zeeland en Maleisië. Het kan nu echt beginnen.
    We zijn benieuwd naar de verhalen en de foto's natuurlijk.
    Een hele goede vlucht gewenst!

Agnes en Henk