Dag 2 in Kuala Lumpur - Reisverslag uit Tholen, Nederland van Maja - WaarBenJij.nu Dag 2 in Kuala Lumpur - Reisverslag uit Tholen, Nederland van Maja - WaarBenJij.nu

Dag 2 in Kuala Lumpur

Door: Jos Leemreijze

Blijf op de hoogte en volg Maja

22 September 2014 | Nederland, Tholen

Het is al laat maar toch maar even een kort stukje over vandaag maandag 22 september want morgen gaan we naar Tamar Negara ( regenwoud ) en dan duurt het even voor we weer wat van ons laten horen.
Vanmorgen zijn we om 8.30 uur opgestaan en zijn we gaan sporten in de fitnessruimte van het hotel dat was wel even lekker het was er wel erg rustig we waren er maar met z'n tweetjes.
Daarna douchen en ontbijten. 's Ochtends zijn we naar de Batu Caves gegaan waarin zich hindutempels bevinden. Deze tempels liggen 15 km buiten het centrum maar er is een metrolijn rechtstreeks naar de grotten. Het was er erg mooi, dat zul je wel op de foto's zien alleen het komt er nog niet van om deze bij het verslag te zetten dus daar moeten jullie nog even op wachten.
Het was vandaag erg warm en daar wordt je best een beetje loom van. Om de grotten te bereiken moest je wel eerst 272 traptreden op lopen dus gesport hebben we genoeg vandaag.
Na de grotten wilden we naar China Town. De hoofdstraat van China Town heet Jalan Petaling en nu lag er op de metrolijn naar Batu Caves een station dat Petaling heet dus ik dacht dat is handig daar moeten we naar toe, helaas die logica gaat niet helemaal op dus duurde het iets langer voor we in China Town waren. Nu is een Bazaar in Turkije druk en vol maar Jalan Petaling is 10 keer erger, dus eigenlijk niet leuk meer tenminste voor mij. We hebben er wel heerlijk gegeten weer even verrassend als gisteren.
Na China Town zijn we doorgelopen naar Central Market ook een soort bazaar maar nu wat koeler, het was binnen dus airco, en veel rustiger. Voorlopig wel genoeg stopping aktiviteiten gehad.
Na een heerlijk ijsje zijn we naar het hotel gegaan. Na een heerlijke maar brood nodige douche hebben we onze koffers herschikt want een deel laten we achter in het hotel en een ander deel gaat mee naar Tamar Negara. Nog even wat drinken in de bar en daarna naar bed want morgen moeten we vroeg opstaan.
O ja de jetlag is redelijk verwerkt.

• 25 September 2014 - 14:45

Ma V Houdt:

heel kort Jos geen nacht rust meer op offeren voor een mail
    veel reis plezier