De tweede dag wandelen - Reisverslag uit Paradela, Spanje van Maja - WaarBenJij.nu De tweede dag wandelen - Reisverslag uit Paradela, Spanje van Maja - WaarBenJij.nu

De tweede dag wandelen

Door: Maja

Blijf op de hoogte en volg Maja

16 Oktober 2017 | Spanje, Paradela

Ola,
Na een ontbijt met de lekkerste verse sinaasappelsap ooit gaan we op weg voor een nieuwe etappe van de Camino. De weersverwachtingen op internet spreken elkaar tegen: zonnig en tot 24 graden of regenachtig en 18 graden. We hopen op het eerste! Na een paar kilometer door de heuvels komen we bij een poort waar een oude man ons binnen vraagt om wat te eten en te drinken. Jos kiest voor koffie en ik neem thee. Hij wil ook dat we van alles proeven. Hij heeft aardappeltaart, wentelteefjes en mini oliebollen en nog veel meer. Een prijs staat er niet bij, ze vragen een dontatie. We doen dat graag zoals een pelgrim dat hoort te doen. We komen veel wandelaars tegen, sommigen lopen de “verkeerde” kant op

• 16 Oktober 2017 - 18:33

Lineke:

De wandelaars die met jullie dezelfde richting lopen die kom je ook niet tegen, haha.
    Als je hard loopt zie je er meer, want dan heb je kans dat je ze inhaalt. En meestal s avond bij de verschillende auberges zie je vaak dezelfde mensen. Maar dat maakt het juist zo leuk.
    Veel plezier morgen!!